radyo mavifm play store app indir
radyo mavifm apple store app indir
Header

Adamlar – Ah Benim Hayatım Şarkı Sözü

Ne bulsam bana benzeyen
Alkışladım, taşladım
Var bi bildiğim var
Üstü yüz metre kar

İzi kalıyo, birikiyo, her şey saklı
Çirkinlikte güzele uçtu aklı
Yan, derdine yan
Bil kuşun kanadından

Nasıl güzel üzülüyorum bazen bi vitrine bakar gibi..

(Nakarat)
Kalbimde fay hattın
Ah benim hayatım
Doldurdum, boşalttım
Yine eksik kalıyo..

Kalbimde fay hattın

Ah benim hayatım
Ölçtüm, biçtim, tarttım
Hiçbir yere sığmıyo
(Nakarat)

Kimseyi kimseye zorlamadan
Gönlün ayarıyla oynamadan
Olsun dedim, olmadı
Sen ve ben yandık tümden
En çok zaman haklı

İzi kalıyo, birikiyo, anılara gidiliyo
Kendim çalar, oynarım
Yan, derdine yan
Bil yerinde taşlardan

Nasıl güzel üzülüyorum bazen süs çiçeği koklar gibi..

(Nakarat)

Şunlar da hoşunuza gidebilir ...

0

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.